Welcome... | Dashboard | +Follow




birthday mama
Tuesday 8 January 2013 0 comments



Assalamualaikum :)

Happy Birthday to U,
Happy Birthday to U,
Happy Birthday to MAMA
Happy Birthday to U.



dedicate to SITI ROHAYA BINTI AMAT, my awesome & superb mum
 - i love you MAMA -

*BOOMMMMMM!!!!!!!!*

berangan celebrate birthday mama padahal..--'
Mama kt SPG RGM, aku kat KL.
okay ini sedih,, aaarrggghhh!!
semua perasaan ada : sedih + marah + cemburu
anak bongsu memang macam ni,, #senget sikit
cer tengok pic bawah ni, sumpah jeles :(

credit to : missez carl (my sister)

everyone there except me!
ayah | mama | along | abg khalid | angah | kak eza | abang | achik | ammar
makan satay & yong tau fu #amySATAY
aku makan Mee Hoon Tomyam je.. so sedih
tp its okay la, hehehe
aku kat KL ni pon atas dorongan dieorg,, dieorg nk lihat kejayaan aku..
aku akan buktikan nanti..

to MAMA : happy birthday yang ke 55!
sorry adik ada hadiah untuk MAMA,
tp bukan sekarang, suatu hari nanti :)
i love u so much.
take care k! *touching*


sapa nie????? *cantik* XD
ni la MAMA masa baru2 kahwin ngan AYAH..hehe
cantik kn? *patut la aku pon cantik* #oooppppss!!
k la.. aku dah nk tido.. ngantuk sesgt!! -_________-zzZZ
tata :)

p/s : gi kareoke ngan ameer dan dwa dan afii
      "thank" kowang :) * paham2 jela*





« OLDNEW »
Owner

Hello! Welcome to my blog.

Diary
Profile
Links
Credits




Blog Achieve




Taggie Board